Medlems info

Forårsopvisning for Gymnaster og Forældre

Lørdag den 2. marts 2024 fra kl. 14.00

Vi glæder os til at se hvad i alle har lært igennem sæson. Og glæder os til at se jer næste år igen.

I vil få flere oplysninger fra jeres trænere på holdet.

HUSK
Forårsopvisningen i Aabenraa den 8. + 9. + 10. marts 2024.

Forårsopvisning for Trænere og Hjælpetrænere
Den store dag for gymnaster, hjælpeinstruktører, instruktører og bestyrelsen er opvisningsdagen.
Her vises og fortælles, hvad der er arbejdet med i løbet af sæsonen.

Søndag den 5. marts 2023 fra kl. 8.00 til ca. kl. 15.30

08.00 Hjælpeinstruktører, instruktører og bestyrelsen mødes i Fladhøjhallen, hvor vi i fællesskab skaber rammerne i hallen til opvisningen. Opgaverne deles ud til de forskellige hold, hvor det er instruktørteamet der har ansvaret for at opgaven løses. Opgaverne konkretiseres og uddeles. F.eks. stoleopsætning, pyntning, gøre redskaber klar osv.

09.15 Indmarch øves. https://docs.google.com/presentation/d/1kOysuuFzeKwHrD8xssu32FdXVbp7e2o66Tu6U014qtM/edit?usp=drivesdk
09.55 Alle gymnaster stiller op til indmarch.
10.00 Indmarch.

Opvisning.
Efter udmarch.

Efter udmarch skal alt pakkes sammen. Hvert holds instruktørteam har de samme opgaver til oprydning, som ved klargøringen. Vi slutter af med samling i hallen, hvor vi evaluerer og giver eventuelle informationer.

Gymnastikforeningen er, i løbet af dagen, vært ved en sandwich + vand/juice i skolekøkkenet, og til de instruktørbørn der er med hele dagen er der pølsehorn og vand/juice.